Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jet - Shockflyery

2. 12. 2007

Rozdělané projekty-shockflyery.

Jelikož se blíží zima, počasí už za moc nestojí, tak se někteří z nás pouštějí do stavby nových, popřípadě do oprav a vylepšení stávajících modelů. Milan a já jsme se pustili do shockflyerů stíhaček F-15 a Su-27. Jedná se o jednoduchá stínová éra z 6mm depronu se střídavým motorem uprostřed trupu.

ObrazekObrazek

Tak jsem zas o kousek pokročil.......

Obrazek

Obrazek

 

 

 

 

 

Obrazek

Obrazek

A tady už je včetně paneláže. Petr se k nám již také přidal. Staví stejně jako Milan F- 15ku. Doufám, že brzy dodají obrázky...

 

 

 

Tak Petr pořád nic a najednou přišel e-mail s těmito obrázky. Minulý víkend (15.12.2007) byl svoji F 15 zalétávat, ale kvůli stávkující baterii byl nakonec zálet po pár metrech odložen. Opakovaný zálet bude až přinese Ježíšek novou aku. Tak já jsem nelenil a dodělal jsem svoji Su 27, zítra jde na start, pokud bude lítatelno. Tak Milane, už se čeká jen na Tebe!! SmileyObrazekObrazek

   Tak konečně jsem ho vypustil do luftu ( 22.12.2007). Ráno kolem 10 hodiny jsme se s Petrem a Milanem sešli k záletu  Su-čka. Počasí bylo na konec prosince celkem přívětivé. -5 stupňů, vítr tak do 2m/s. Zapl jsem rádio, vložil baterku, regl zahrál tu šílenou melodii a šlo se na věc. Zkouška v ruce dopadla dobře. Ovládání modelu je na dvě serva - vždy spřažená výškovka s křidélkem na stejné straně. Namícháno jako delta (samokřídlo). Motor je umístěn ve výřezu v trupu. Takže jsou zadní kormidla přímo ofukována vrtulí. Motor má psaných 2800 ot/volt - na plný plyn šíleně ječí. Vrtule 6/3". Hodil jsem a ejhle ono to letí!! Ve vzduchu jsem mírně dotrimoval, model uhýbal na levou stranu. Dá se létat velmi pomalu pod půl plynu a na plný plyn jde velice živě. Ovšem na plný plyn jsem si moc nezalétal. Baterie je přímo ofukována ledovým vzduchem, což mělo za následek vypínání reglu. I po vypnutí se mi podařilo zcela bez úhony dosednout - model, jak je lehký tak se ladně snáší k zemi. Ovladatelnost je vynikající i na nízké rychlosti. Jediná negativní věc je křehkost depronu, navíc v tomhle mrazu. Pří dosednutí do pole ( na hranu brázdy ) napraskla jedna bočnice, oprava na půl minuty. Zkrátka je to jednoduché éro na vyblbnutí, které mě nadchlo svou ovladatelností. Petr s Milanem mi udělali nějaké fotky a krátká videa ( z foťáku), pár jich vkládám. Světelné podmínky na focení za moc nestály, tak omluvte technickou kvalitu. Jde přeci jen o obsah a né o uměníSmiley. Pokusil jsem se z toho poskládat krátké video (v rubrice VIDEA). Tady jsou ty fotky:Obrazek ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazek

 

 

 

  

Milan na to jde pomalu, ale jistěSmiley.Mezitím už se ozval Vlasta, že už bude osazovat. Samozřejmě F15. Se proti mě spikly Amíci! SmileyObrazek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

           

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

  
        
 
              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Náhledy fotografií ze složky JET shocky - vložená galerie